61,4 kg

Whee, under 62 nu :) Vägde mig igår i alla fall, då var det 62,2, och nu då jag kom från gymmet visade vågen 61,4 ^^
One sec, jag måste gå och borsta tänderna eller nåt, min andedräkt luktar skit..!

Så. Jag borde köpa en ny tandborste, särskilt som den typiska ana-andedräkten börjar visa sin fula nunan... har mycket annat skoj jag borde fixa också. En snygg vattenkanna, så jag alltid kan ha funlight redo på databordet, en ny cykel så jag kan ta mig till ställen nu i sommar, en extern hårddisk till datorn, bättre innejumppaskor... men jag får försöka hushålla med pengarna lite också. Jag borde få en fet lön för december, om jag inte redan fått den (ska kolla saldot nu strax!), men en stor del av den kommer gå till att betala min Gotlandsresa i sommar! Jag och S ska nämligen besöka medeltidsveckan, vi har bokat flygbiljetter och B&B-plats och allt :D:D:D Det ska bli så jävla underbart! Till det ska jag vara smal och vacker också, jag kan inte gå omkring i linneklänning och vara fet...

Ah well, idag en bra dag hittills :) Låg och segade en halvtimme förrän jag steg upp 8.15, sen var det gym..! 10 min löpning, 10 min crosstrainer, sen lite cykling, men cykeln zippade så jag sprang lite till istället... sen blev det lite muskelövningar.
  • 35 situps
  • 20 benlyft på varje sida, för varje ben
  • 15-20 rumplyft med benen i luften
  • 20 armhävningar
  • 20 ryggmuskelövningar
  • 10 ...öh... andra magmuskelövningar :P
Sen lite massagestol och sen hem för frukost: 1 fiberbröd med tomat, 1 kiwi och en kopp te. Bra frukost :D
Om ett tag ska jag göra lunch åt mig, bulgur med bönor och kanske lite morot eller nåt. Ska dricka massor med funlight före det, så jag blir mätt :) Från 15 jobbar jag, men jag tänkte få gjort en del grejs för det...

Jeppjepp, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0