3.1

Ein Bisschen Träning nu på morgonen. Fick äntligen upp min lata röv ur sängen i tid, hade väckning 7.30 och steg upp 7.40, lade på datorn och tränade low impact iForm (Gå ner i vikt) i 35 minuter. Det var Tungt! Det som brukade vara så himla lätt, nu fick jag sjuka armar som jag inte haft på flera månader... jag antar att det är så det går då man börjar slacka... :S Nåja, jag är ju tillbaka på rätt spår..!
Efter duschen vägde jag typ 62,4 (kan ha varit 62,2, minns inte exakt). Bara en par hekton till första delmålet, men jag tänker inte belöna mig vid den gränsen, det är alldeles för högt...

Min frukost idag blev ett fiberbröd med 3 skivor tomat, och en kopp svartvinbärste. Brödet var inte alls lika gott som det såg ut :P Kanske lika bra, mindre hetsrisk, och då vet jag att jag inte behöver köpa det igen. Har inte tagit mina piller än, tänkte ta dem före jag far på jobb till 11.15. Sitter som bäst och ser på Truth About Size Zero, och har just suttit och lärt mig hur bloglovin' fungerar, hittat lite nya bloggar och sådär... :]

Före jobbet ska jag ta nåt mellanmål, antagligen en kiwi. Sen blir det det sista av klyftpotatisen och 3  seitanbullar till lunch på jobbet, ett äppel eller nåt som jobb-mellanmål, och sen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska äta ikväll än... kanske jag gör linsgratäng igen, eller så dendär veganska jambalayan med ris. Måste fundera hur jag ska sortera i min frys så alla rester passar in, mitt frysfack är lite märkligt... :P

Fick också ett gratis provnummer av iForm igår, med världens finaste erbjudande, så jag ska börja beställa på det ^^
Nu ska jag se klart på TaSS, kolla vad det går för timmar på gymmet imorgon före jag ska på bio med en kompis, och kika runt lite på nätet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0