Tunn som vatten

Jag ser det som ett gott tecken, att allt jag dricker tycks rinna rakt igenom mig :P Jag har varit på vessa typ 3 gånger redan nu på morgonen, och känner att jag snart måste fara igen. Men då satt jag ju och drack kaffe, och igår kväll blev det en hel del funlight... jag ska börja ha framme min "nya" vattenkanna hela tiden, så jag dricker mycket!

Lunch blev sallad, ordentlig portion, med en klutt keso och en näve alfalfagroddar. De är tyvärr inte långa vägar så goda som mungbönsgroddar, men jag ska väl ta och använda upp dem innan jag köper nya... ska i nåt skede testa att grodda linser också :)

Jepp. Nu plocka undan, skölja en omgång tvätt, välja mellanmål till jobbet, och så småningom traska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0