Tandvärk

Har haft tandvärk hela dan. Ringde tandvården i morse, fick en akut-tid till NÄSTA VECKAS MÅNDAG... Ringde mamma och frågade hur jag skulle göra, efteråt ringde jag upp igen och frågade om de hade nån tidigare tid, eller om inte, kunde skicka uppgifterna till min mail så jag kan fara till privattandläkare här och få det fixat. Det skulle komma på posten på onsdag... men hur det nu sen kom sig så fick jag en tidigare tid, 14.00 på onsdag. Yays. Hata tandvärk, men jag måste medge att det har en liten fördel - jag har inte samma lust att äta ;P

Frukost blev en soyajoghurt, fick inte i mig nåt mer. Med tanke på vad jag ätit igår är det ju iofsig inte så konstigt... Sen på lunchen åt jag i skolan, och det gick riktigt fint, jag är nästan stolt! En portion palsternackasoppa, och det var rätt klar sådan, så knappast mycket grädde eller sånt i... till det en liten skål med sallad, bestående av kål, morot, lite tomat, groddar, och grynost. Hade tänkt ta mera, men lät bli, för jag kände efter, och kände mig mätt. Fint jobbat, dumskalleDocka :) Sen blev det ett rätt stort päron som mellanmål, och en kopp kaffe med mjölkpulver och sötningsmedel. Och nu här hemma har jag druckit ett glas funlight med kolsyra. Ska äta middag före språkkurs, det blir linsgratäng med grönsaker, och kaffe, tänkte jag...

Efter språkkurs ska jag handla mat, så nu ska jag sitta och göra upp matlista, kolhydratfri sådan :) Om jag hinner och orkar så kanske jag tränar lite här hemma ikväll också... we'll see... Nu matplanering och läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0