Systrar

Min syster ska flytta hem till Finland! Jee! 9:e mars börjar hon sitt jobb, och nån gång mellan det och 28 februari kommer hon hem. Hon kommer sen att bo med mig tills hon har hittat lägenhet... det kan bli skoj, men det kan också bli lite pain. Mat- och tränings-vis. Men jag är en bra skådespelare, och hon vet om att jag kolhydratstrejkar, så. Jag är mer orolig för min datasekretess, min våg och mina matdagböcker :P Men det blir nog bra.

Har suttit och pluggat lite, för ett tag sen blev jag så himla sugen så jag tog 2 bitar melon till, och en kopp kaffe. Så gick det om :) Jag har massor med saker som ska göras imorgon, ska börja göra lista, sedan plugga mera.

Min hy är blä, samtidigt som den är hurra. Vad göra?
Fredag ut och supa? Kanske. We shall see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0