Random tankar

Åh herrgud vad mysigt det är när rummet är sådär skönt varmt från kakelugnen och det doftar brasa än...

Min mens är just slut. Undrar om jag kommer få mens i början av mars? Sist försvann mensen i juli nån gång... jag såg det som ett gott tecken, jag skulle fortfarande göra det. Silly me.

Det är så orättvist, att min yngre syster kan äta så mycket och ändå vara så smal. Hon är jättetrimmad, supersnygg mage och ben och nyckelben och allt. Idag då hon var här åt hon nästan en hel stor godispåse, en fastlagsbulle, en apelsin och sen lite fruktsallad med kvarkgrädde: Åh, avundsjuka X( Men jag ska ju bli smal, så att jag kan få skräp-äta emellanåt också. Jah. Min äldre syster är också ursmal, jag känner mig fet...

Jag har läst igenom gamla bloggen lite snabbt och konstaterat att hey, jag har ju faktiskt varit himla duktig. Sedan slutet av december har jag gått ner typ 6 kg. Då var de först 3-4 kg på 10 första dagarna i januari, så mycket var liksom "matvikt", men ändå. Jag höll mig ganska länge där kring 61-62. Och så har jag konstaterat att jag hetsat 3 ggr sen början av januari - Då jag var hemma en gång, samt dagen efteråt, då jag träffade syster och sen åt med familjen, och sen efter lägret jag var med på. Försöker hitta mönstret... det är vid tillfällen då jag känner mig trygg, tror att jag kan slappna av, är bland folk jag trivs med... hmm... Nåja, nu har jag inte hetsat eller ens överätit sedan 1.2, så det går riktigt fint :)

Imorgon är det skola från 8, så ingen träning före skolan, eventuellt gör jag lite yoga om jag orkar. Äter i skolan, för det är god lunch. Sen ska jag och handla lite och uträtta ärenden, och så ska det läsas på prov...
Nu ska jag tala lite med mina runor, för det är fullmåne, och jag har varit så tyst med dem på sista tiden.
Godnatt, ni är vackrare än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0