Phewie

Det blev en bra dag igår, nu är det såå mycket enklare att fortsätta på samma spår.
Jag drack en till kopp kaffe innan jag somnade, det blev inte så mycket pluggat, men jag skrev lite riktig dagbok... borde göra det oftare...

Väckning 7.30, drog mig 10 minuter, sedan iväg på morgonpromenix. Det var riktigt skönt, jag hittade nya väger och fann gamla... fascinerande... det blev lite mer än en halvtimme, i ganska raskt tempo. Sedan 35 minuter high impact iform-träning, Gå ner i Vikt. Jag har kommit fram till att skillnaden mellan de två jag har är att den här är mera konditionsträning medan den andra är mera muskelträning. Good to know! Det gick helt fint, och efteråt gjorde jag lite muskelövningar.
Sedan dusch och så, och vågen visade 57,9 :) Goodiegoodie! Med tanke på att mitt delmål var att gå ner till under 58 före mars så är jag ju på god väg ;) Och min mage är nästan fin. För övrigt kan jag nästan inte göre rumplyft på yogamattan, för den är så tunn att det känns i ryggraden. Och mina höfter och underarmar är smalare. Whee ^^

Det blir yoga senare idag, och så skippar jag nog gymet, jag måste plugga. Istället morgongym före skolan imorgon. Jepp.
Nu lite internet och sedan PLUGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0