Oh happy day ^^

Steg upp lite före 7 imorse, gjorde pyttelite yoga, och vägde mig sedan... 58,1. Igen, 58,1. Flyttade på vågen. 58,7. Igen. 58,1. Än en gång, 58,1. Så jag antar att jag ligger på 58,1 nu :D Wohoo! BMI under 19 nu, bara ett steg i bmi-t kvar till min egentliga målvikt! :D:D:D

Frukost blev en kvark med bär, sen drack jag 2 koppar kaffe på rasten. Lunchen blev en skål batatsoppa, och ordentligt salladsbord. Rätt mycket vita bönor i olja... Löfte: Jag får ta av dem, om de inte är helt dränkta i olja. Är de det, tar jag nåt annat. Skolans salladsbord är ändå underbart.
Sen en vitalineajoghurt på rasten, och så satt jag och knaprade i mig en ask läkerol på sista timmen.

Har sen kommit hem, och gör middag åt mig. 17.00 ska S till frissan, det lär knappast ta mer än en kvart, så jag gissar att jag tar mig till centrum till 17.30 nån gång, för vi ska träffas och hitta på nåt, och så ska jag handla mat. Hon tyckte vi skulle gå på café, jag är helt med, men jag kolhydratstrejkar ju, så det blir nog bara te eller kakao för min del isåfall...
Det blir himla tidig middag nu, men kanske lika bra det. Jag ska äta resten av kvarken till kvällen, blandade i det sista av ananasen...

Men jo. Blir antagligen ingen träning förutom stadspromenad idag, jag måste läsa på fysiktent. Imorgon far jag antagligen på gym före skolan, vi skippar matte och köar för biljetter till en fest istället :) Ska ta med både frukost och lunch till skolan alltså... sen en timme kvar, och sen snabbt hem, och så på jobb. Sen hem för att läsa mera på torsdagens tent. Fina planer :)

Nu ska jag gå och göra kålrotssoppa åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0