Nihao

Hej anablogg.

Hemkommen från jobbet, oh vilken fin dag det varit :] Köandet gick fint, även om inte så himla mycket fysik blev läst... 2 kapitel ändock. Och vi fick biljetter! Nu ska jag bara skaffa porrig kostym och bli av med arbetsturen, men det lär nog inte bli alltför svårt ^^ Mellanmål blev ett äpple och lunch en bit linsgratäng med bönor och morötter, och en tomat. Jag värmde gratängen i skolmatsalens micro, de var så snälla ^^ Sen en timme intressant materiallära, och sen hem snabbt, kasta i sig en kiwi och susa till jobbet.

På jobbet gick allt jättebra, det var en sån där dag då finskan bara flöt på automatiskt :) Middagen blev 3 seitanbullar, 1 morot, lite paprikakeso och riven vitkål. Efter jobbet insåg jag till min förtjusning att jag har sommarlov i sommar, om jag fortsätter på kassajobbet :D 4 hela veckor, betald semester dessutom, tror jag :D:D:D Och jag hoppashoppashoppas jag är ledig på fastlaskiainen och dagen efter, för då ska vi ut och åka pulkka och sen supa, och dagen efter tänkte jag ordna "Dagen-efter-LOTR-maraton" :D

Kom rätt nyss hem, sitter med en kopp yogite och knaprar i mig en bit torkad melon. Det är gott! Och jag kan äta det sådär underbart långsamt ^^ Nu ska jag inte sitta här länge mer, bara kolla bloggar lite snabbt, och sen lägga mig och plugga till fysiktent. Jag har ännu inte bestämt mig, men jag tror jag skippar morgongymmet imorgon, och far på tidig morgonpromenad istället. Och sen gym på kvällen, för jag är ledig ^^ jess, så får det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0