Nähä.

Jag hade ju tänkt dricka te eller kaffe, eller kanske t.o.m. äta lite vindruvor än ikväll, men suget föll aldrig på. Så då låter vi bli, helt enkelt..! Jag har sett på Scary Movie 2 (Fy fan vad dåliga de är), skrivit lite matplaneringslistor för kommande dagar, läst lite New Moon (fortsättningen på twilight) och inte så mycket mera.

Ska nog gå och lägga mig ganska snart, är än en gång urtrött. Imorgon SKA jag på morgonpromenad! Sen är det yoga och gym framåt dagen, och så ska jag faktiskt ta och fylla i lite arbets- och praktikansökningar. Kanske hugga lite ved också, och göra fysik. Hoppas jag skulle få gjort allt detdär, det skulle vara så skönt...

Snälla lilla vg, under 59 imorgon, plzokthx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0