Morotsmonster

Dagen har gått fint, trots att jag haft mina svackor.

Träningen gick helt bra, men jag gillade inte hon som drog det. Lite för självsäker, lite för gammal... :P Nej jag vet inte, kanske jag bara inte hängde med riktigt. Men det kändes ordentligt i både lår och mage, även om jag inte svettades så mycket. Hoppas jag har träningsvärk imorgon! Min tand har uppfört sig, brännt till en par gånger, men jag har överlevt, inte tagit en enda värktablett idag heller.

Lite massage efter gymmande, sen hem. Middag blev morots-ingefärs-soppa. Den blev stark! Men jag hade jättemycket ingefära i... den blev tyvärr inte så supergod, men då vet jag ju det. Har fortfarande kvar en portion, kanske blir det middag imorgon eller nåt. Till det åt jag en skål med groddar och keso, men jag kände mig inte nöjd, så jag tog mera groddar, och det sista av den öppnade kesoburken. Var lite orolig för att starta en hets...

...gick sen omkring och var lite rastlös, satte mig för att se film, och till slut plockade jag lite morötter ur kylskåpet, då lättade det. Efter kanske 8-10 små ekomorötter och en kopp kaffe var jag jättenöjd, min mage var helt tydligt inte nöjd med bara soppa, och nu har jag kännt mig nöjd och mätt hela kvällen. Måste köpa mera morötter, de är superbra att sitta och mumsa på då man är snål på nåt!

Jep. Har också tvättat underkläder, hade tror jag inte ett enda par redan trosor... MÅSTE skaffa en ny tvättmaskin... Såg på "The Break-up" och läste lite, har också fått upprett i min rollspelsgarderob, och lite annat smått och gott. Inget skolarbete dock, men det stressar jag inte med. Imorgon börjar jag först 10, men jag och S ska göra ett grupparbete på morgonen, så jag ska vara där 8.30. Funderar seriöst på att stiga upp 7 för att träna hemma före skolan, för sen far jag ju hemhem till tandläkaren mitt på dan. Kommer högst antagligen tillbaka samma kväll.

Jeppjepp. Det blir liksom aldrig nåt seriöst filosoferande här mer, bara en massa vad jag gjort. men jag ska hitta tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0