Morgonens inlägg i efterhand

Bloggen funkar inte, så jag skriver i wordpad och kopierar in senare istället. Hur som helst, jag har haft en verkligt märklig... insikt, eller nåt; Jag är väldigt nöjd med min kropp, just nu och här. Före träning visar vågen fina 58,0 och efter träning hela 57,5. Jag har inte vägt så lite på ganska länge. Och i spegeln ser jag någon som jag skulle vara väldigt nöjd med att vara. OCH - Jag skulle egentligen inte ha nåt emot att förbli såhär. Inte gå ner mera, alltså. Det skrämmer mig nästan lite, jag har gått nu i snart 9 månader med konstanta tankar att bli smalare. Vad gör jag med mitt liv nu då? Det är en udda känsla... Hur som helst så kom jag ju dethär skedet i somras också, och då fortsatte jag. Och jag vill ju gärna se hur långt ner jag kan gå, bara av ren nyfikenhet. Så var det i somras också... Dessutom äter jag ju himla nyttigt nu, och det har inte ens varit särskilt jobbigt. Bara jag inte börjar slacka av nu, så... Kolhydratstrejk hela februari än, sedan eventuellt fortsätta med godisstrejk, och sen kanske godis till helgerna... we'll see, det här kan vara nån form av tillfällig adrenalin-rush ;P Halv-löfte: När jag gått ner under 57 ska jag börja ta större portioner. Nåja. Steg upp rätt tidigt och for INTE på gym, kom redan igår fram till att det skulle bli för stressigt... istället har jag tränat 50 minuter low impact gånerivikt-Iform. Det var länge sen, och det var tungt, men skoj! Dusch, vägning (:D) och frukost. Magen kurrade under träningen, men jag var inte hungrig efteråt, så det blev bara en vitalineajoghurt och en kopp kaffe. Jag tänkte ta med ett äpple som mellanmål, och så linsgratäng med grönsaker till lunch. sen kommer jag hem efter skolan, tar nåt mellanmål före jobbet, och på jobbet blir det antagligen seitanbullar och grönsaker. Nu ska jag dricka upp kaffet, läsa lite på fysik, och sedan traska till bankomaten, och sedan till skolan. Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0