MÄTT

För första gången på flera dagar, tycker jag, är jag riktigt mätt. Det är svårare att bli riktigt ordentligt mätt då man inte äter så mycket kolhydrater, tycker jag... Hursomhelst blev min middag en enorm portion tofu-bönwok med alfalfagroddar, 2 stora stavar selleri och en ordentlig klutt keso. Och funlight. Bönwoken blev myycket godare nu, men marinerad, fast tofu, och med gröna bönor i. Mmmm..!

Lunch blev alltså mexikansk sallad från igår, men avocado och bönor och chili, på jobbet, och alfalfagroddar till det. Jag äter groddar till allt numera, det är så praktiskt! Och träningen här efter jobbet blev rätt slapp; sprang 10 min profil på löpband (-150 kcal) och cyklade sedan 15 minuter på lågt motstånd (-85 kcal). Sedan lite muskler. Jag orkade helt enkelt inte mera, mina ben är helt slut! Borde ta det lugnt lite kanske... lång morgonpromenad imorgon :)

Har nyss städat undan, bytt kläder, diskat, tv'ttat toaletten och sådär, i väntan på att M ska komma hit :) Skriver antagligen mera ikväll eller sent inatt! Myspys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0