Lätt hunger

BRA dag! Jag har knappt tänkt på mat och ätande alls idag, med resultatet att jag ätit riktigt bra ^^

Middagen blev en bit linsgratäng, 1 tomat, lite grynost, och lite mungbönsgroddar, och en kopp kaffe. Sedan språkkurs och matinköp. Fick skjuts av S:s mamma hem, tacktack :] Köpte en massa grönsaker och grejs, mitt kylskåp är nästan fullt för en gångs skull. Glömde dock köpa frukt, kanske gör det imorgon...

Och här på kvällen har jag druckit en stor kopp kaffe med soyalight, först nu börjar jag känna mig lite småhungrig, men jag ska just gå och lägga mig, så. Lyckades räkna Alla fysikuppgifter också, duktig jag! Ska kika lite på mattekryssen än innan jag somnar...

Har inte tränat sen i fredags, och ingen träning blev det idag heller. Ska försöka hinna träna imorgon. Jag brukar ju gå upp ungefär 2 kg varje gång jag hetsar, och sen gå ner det igen på en par dagar, så förhoppningsvis ligger jag kring 60 imorgon igen... min tandvärk har inte blivit bättre heller förresten. På onsdag ska jag hem, jag tror jag far tillbaka redan samma kväll så jag undviker mat och hets, och så jag inte måste stiga upp så äckligt tidigt på torsdagmorgonen...

Oh well. Duktighetsdag. Fortsätt i samma stil, fetknopp, så kanske du blir vacker om några månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0