Kvällssysslor

Mys. Jag har läst 3 kapitel fysik (av 14...), druckit mera te och ätit en liten skål ananaskvark, nu är resterna från igår uppätna. Skönt. Jag blir nervös av att ha nåt gräddigt i kylskåpet ;P
Har också renskrivit ett arbete som ska vara inne på torsdag, bara en grej kvar, och det ska jag fråga de andra i klassen om hur de gjort... hinner göra det imorgon efter jobbet, tänkte jag. Sen har jag slagit in Alla hjärtans-presenterna i cellofan och knytit om med små rosband, det blev ursött! S' melonbitar blev rätt små, det lämnade en hel del, men jag tänkte att jag kan äta dem som snack nån gång, eller i joghurt eller nåt. Om de är goda, har inte smakat än, de doftar gott, men jag har ätit kvark redan ikväll...

Imorgon köande för biljetter till skolans porr-sitz ;) Jag vet än inte om jag kan fara, det är nästa veckas onsdag, och jag jobbar egentligen då, men jag ska försöka bli av med den arbetsturen. Kan jag inte komma lär jag nog bli av med biljetten ändå, folk köar i timtals (Vi, till exempel!) för att få biljetter dit. Om jag far ska jag försöka hyra en chacha-djävuls-dräkt från stadsteatern, annars blir det väl nätstrumppisar och kortkort eller nåt annat ;) Jag vet inte om jag har mer orsaker att vilja fara eller att stanna hemma; Sprit är typ bara kalorier, jag kommer föräta mig, och så mår man dåligt hela dan efteråt... men samtidigt är det den bästa sitzen, jag har inte festat på urlänge, och... jah, det är bara skoj :) men jag ska nu se om jag får biljetter först, och om jag får bytt bort min arbetstur...

Nu ska jag packa gymväska för imorgon, jag tror jag far på Bodybalance45 klockan 07.30. Då är jag klar lagom i tid för att hinna fara och ta ut pengar till biljetten före jag ska träffa de andra. Vi ska sitta och köa i närmare 3 timmar och räkna fysik och matte :P Nördar oooh YEAH!
Innan jag somnar ska jag också göra en runa åt min syster i Sverige, hon har lite problem och behöver lite mera ovillkorlig kärlek, så det ska jag försöka skicka henne. Sen ska jag läsa fysik och sova.

Godnatt, må vågen fortfarande vara åtminstone under 58,5 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0