Kvällsmagi

Åh, Thoby Loth är magi. Jag ska, tror jag, ta och göra lite yoga till dem här innan jag går och lägger mig, i alla fall testa. Har lite sjuk axel...

Har fått gjort en del idag, inget jättenyttigt dock... men mycket skoj! Har satt upp kappan i köksfönstret och valt sitz-utstyrsel. Det blir jättefint ;) Och jag ser smal ut. Oooh... Efter middagen blev det inget mer, förutom en kopp ganska kallt chokote här mot kvällningen.

Imorgon börjar jag 8, så det blir att stiga upp kanske 7. Yoga? Yoga! Sen måste jag gå via bankomaten efter pengar, för efter första lektionen ska vi köa för biljetter igen :P Sen blir det väl mellanmål i nåt skede av köandet, och skollunch. Sen mellanmål? Och på kvällen vet jag inte än, eventuellt ugnsgratinerade tomater. Jag tänkte jag skulle träna imorgon också, det går många timmar på tisdagar, men det är också sjukt mycket folk då... Kanske BodyAttack? Det var så roligt :) Vi får se. Nåt ska bli av.

Nej jo. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0