Kvällsflum

Min arm är fortfarande inte som den ska... jag tror jag ska gå till hälsovårdaren på måndag och se om hon har nåt vettigt att säga. Jag måste förresten se till att få använt mitt spa-presentkort snart, innan det går ut :o

Har suttit och gjort ingenting, inte ens rest mig ur stolen :P SKickat ett mail till stadsteatern, msn-at lite med C som är i Egypten, läst bloggar och sånt. Läste lite i gamla bloggen inge, och blev än en gång peppad. Alltså, 55 är nog ett gyllene tal det... 22.8 var jag nere i 54,4. Jag vill dit igen!

Jag har ju massor av allévochokladpås-soppor i en låda, jag tror jag ska ta dem till jobbet, så har jag typ reserv-mat där :) Och så hittar inte syster dem heller... åh, jag måste skriva om dilemmat Bo-tillsammans-med-syster nån dag...

I nåt skede måste jag också skriva om klassen och alla våra diet- och vikt-diskussioner :P Men inte nu.
Imorgon tänkte jag stiga upp tidigt och fara på morgonpromenad, sedan kanske träna hemma också. Och sen är det yoga på kvällen. Ska läsa på tent dessutom.

Nu ska jag se klart på Anything Else, som jag började se igår, samt dricka mera kaffe och läsa tidningar, och sen lägga mig och läsa lite tent. Loggar nog ut redan nu. Åh, hoppas vågen är snäll imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0