Konsten att hålla sig sysselsatt

Mihih :) Jag har suttit och gått igenom foton på datorn och inte haft en tanke på mat på flera timmar :) Whee!

Blev inget mellanmål, för jag blev aldrig hungrig. Tog en kopp varm funlight och ett tuggummi. Sen lunch mellan 12 och halv 1. Jag ska börja försöka se till att det alltid tar minst en halvtimme för mig att äta, då är jag säker på att jag hinner bli mätt medan jag äter! Vanligtvis kastar jag i mig maten, det har varit en ovana rätt länge... idag gick det fint!
Min lunch bestod av en portion mexikansk sallad, en ordentlig "tuva" alfalfagroddar, en selleristjälk och en stor sked keso med paprikasmak. Keso med paprikasmak är skitgott! Fast keso är gott överlag. Den här sorten var lite fetare, med 85 kalorier/100 istället för 70. Paprika-oliv. Mmmm... det ska finnas en till smak också, men typ feta eller nåt, men den fanns inte i min butik sist. Ska kolla nästa gång. Oavsett var det jättegod lunch, åtnjöts med en kopp kaffe och soyalight :)

Har också suttit och talat med L på telefon, tvättat lite toppar, fyllt i 2 arbetsansökningar och kollat upp en del andra, samt läst lite New Moon. Packat gymväskan har jag också gjort, ska traska iväg mot yogan om en halvtimme eller så. Tar med ett äppel, äter det efteråt påväg mot gymmet. Har inte bestämt mig än, om jag ska fara på step eller bara träna på egen hand... skulle vara skoj med step, men jag vet inte om jag hinner i tid..! Vi får se. Sen hem och äta middag :)

Imorgon ska jag uträtta en massa ärenden på stan, bland annat boka tid för spa-besök :) Nu när jag är under 59 tycker jag att jag är värd det. Dessutom måste det användas innan tiden går ut på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0