Hetsmonster

Nä, inte precis. Men jag blev aldrig riktigt mätt av middagen, än en gång... kan det bero på att den var kall? Jag borde äta mera varm mat, perhaps... hur som helst så tog jag resten av keson, och 2 stora rivna morötter, och åt för att dämpa matbegäret. Det hjälpte. Tack gode Gud för grönsaker och keso...

Har inte fått gjort nåt vettigt knappt alls. Talat med Söta M på msn, ungefär. Kommit överens om att hon kommer hit imorgon, vi ska se på film :) Wall-E. Hon är min KK - Min kö-kompis. Vi går utklädda på filmpremiärer tillsammans, HP-nördar oss och går omkring och ser märkliga ut. Tycka om. Hon hittade en söt pojkvän före julen, sin första, och nu jävlas världen med dem... jag hoppas det går bra, hur det sen går...
Hur som helst så är det jobbigt att inse att jag drar mig för att träffa folk, för att det innebär MAT... Men jag tänker göra så, att jag tränar när jag kommer från jobbet, sen gör ordentlig mat, och sen, istället för att köpa godis, så gör jag gräddfilsdipp och grönsaksstavar :) Och funlight-saft. Det blir bra, ja. Det ska bli roligt!

USCHA vad trött jag är. Kanske lägger mig svintidigt ikväll, eller så ser jag på film eller nåt.
Kan jag få bli smal nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0