Fredagen den trettonde?

Olycksdagen har hittills bara drabbat min våg. Den muppar sig igen, visar mycket, och kan inte bestämma sig alls...

Hade väckning 7, snoozade dock till typ halv 8 åtminstone. Sen upp, toalettbesök, packa gymväska, till gymmet. Nu har de bytt ut alla gamla löpband, så jag testade lite nya funktioner. 10 minuter intervall-träning, 10 minuter lätt "aerobic", 10 min brant klättring, och sen typ 5 minuter vanlig, lite snabbare löpning.  Just över 400 kalorier, helt fint ^^ Och sen lite muskelträning, och bastu.

Kom hem och har ätit frukost, en burk kvark med boysenbär. Nu är boysenbären slut...
Ja, jo, vikt var det. Efter träningen visade gymmets våg på 57,5 kg, före gymmet här hemma tror jag min stod på 58,0, och efter träning här hemma, efter att jag trixat med batterierna, visade den allt mellan 58,8 och 57,9... så jag vet inte riktigt. Nåja, neråt går det i alla fall. Jag har förresten börjat kunna se att jag får magmuskler, i alla fall de övre magmusklerna börjar synas lite :) Längre ner är det fortfarande bara putmage, men det kommer väl...

Ska på jobb till 11. Lunch lär bli seitanbullar med grönsaker, och mellanmålen kanske frukt... Åh, hoppas kvällen får sluta bra, jag skulle inte orka med en ångesthelg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0