Epic Fail

Åh, dumma dumma Docka... Det som gick så bra. Jag åt så satans bra hela lördagen,
frukost blev gröt här hemma, sen inget mellanmål, och till lunch bara sallad och ett knäckebröd med lite smör, och ett glas lättmjölk. Och jag var inte ens hungrig! Som mellanmål fick vi bullaskivor och klementin, men jag tog bara klementin, och saft. Så jäkla starkt av mig, om jag bara hade kunnat hålla i det! Sen middag var gästabud, så det blev för min del förrätt av lite löksoppa (med mycket grädde i, men det var så liten portion så det var okej...), och sen varmrätt av kyckling och grönsaker på flatbröd. Jag åt förstås ingen kyckling, men istället fick jag extra grönsaker och bröd av folk. Redan det var ett misstag... sen var efterrätten honungsäpplen med nötter, russin och sylt. Och efter maten gick jag och två småtjejer omkring och åt upp allas rester från efterrätten--- X(

Sen gick jag omkring och små-åt hela resten av kvällen. Nallade grönsaker och nötter ur skålar, tog mera bröd, och grillade kanske 4 pinnbröd på kvällen, då de andra grillade korv. Sen ännu äppel och shit...

Och nu imorse skulle jag bättra mig, börja min kolhydratdiet. Men nee-ej, Satan... 1 helt rågbröd till frukost, men ost och gurka, och äppelbitar, och saft. Sen mera bröd, minns inte längre hur många... FÖR många... Lunch var supergod klyftpotatis, med mera grönsaker från igår, och brödbrödbröd... Sen paj till middag, skinkbroccolipaj, och jag åt 2 bitar, stora... alltså satan, det här får INTE gå ut över min vegetarianism!

Och när jag nu kom hem ungefär halv 8, äter jag en hel burk grynost, och två sjukt stora skålar med smör, socker, cappucinopulver, och speltgryn. Nu mår jag dåligt. Men bara fysiskt. Jag ORKAR helt enkelt inte må psykiskt dåligt just nu, även om jag väl antagligen kunde om jag kände efter lite. Just därför ids jag inte känna efter...

Nya tag imorgon, govänner. Kolhydratdiet, jepp. Jag måste räkna fysik än ikväll. Lycka till, säger jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0