Brrr!

Fy fasiken vad kallt det var där ute! Jag höll på att tappa både fingrar och näsa innan jag var hemma... Nog hade jag kunnat välja en varmare dag att promenera på, men mycket fick jag gjort!

Först till spastället, jag fick bokat en tid för fredagen under sportlovet :) Sen till Anttila, där jag köpte Thoby Loths första skiva! Det är ett band från Vasa som spelar helt underbar musik, sagorock kallar de det, och de släpptes här i helgen :] Jag köpte också ett minneskort till min kamera, så nu kan jag börja fota, och en gardinfjäder till köksfönstret. Mys! Sen till Fantoy för att söka kläder till porrfesten, och det blev så att jag köpte kaninöron-diadem, rosa rosett och fluffsvans ;) Får se vilka kläder jag tar sen då, kanske jag prövar än ikväll. Med nätstrumpbyxor och hellbunnykjol blir det nog riktigt bra ^^ Sitter dock och fryser lite än, så jag vet inte om det blir ikväll. Men kvällen är ju lång!
Sen for jag till Citymarket, köpte kaffe till skolan, och så lite mat, såsom en paprika, mera funlight, apelsiner och så. Och en jättevacker svart porslinsarm med silvermönster på, att ha smycken på :D Och 3 inredningskuddar :) Massor med inredningsfint! Ska verkligen se till att det blir fint här tills då Syster kommer hit och bor.

Nåja, sen hem. Min middag blev god, men i efterhand känns det som om jag åt för mycket... 1 röd paprika gratinerad med tomatkross och "köttfärs" samt lite lättgetost. Jäkligt gott, men svårt att äta :P Till det en stor sked minikeso, en näve alfalfagroddar och kanske 1 dl kikärtssallad. Och efteråt en kopp ganska starkt kaffe med soyalight. Gott, men mycket. Men jag gick ju ändå typ 1½ timme på stan, och jag tränade i morse. Så jo, det är bra.

Sitter som bäst och ser på Generation Fett för andra gången (såg den i höstas), och funderar vad jag ska hitta på. Har en massa kul jag kunde göra, och för en gångs skulle inte en massa skol-måsten eller andra måsten. We shall see! Vad skoj det förresten skulle vara om jag vägde under 57,5 imorgon :] *hint hint till vågen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0