Att klä sig rätt

Det blev bara en helt kort morgonpromenad, för jag hade klätt mig alldeles för varmt... Ungefär 20 minuter. men kanske lika bra det, för batteriet i min mp3 tog slut då jag var 1½ kvarter hemifrån. Har fortfarande inte hunnit sätta in bra träningslåtar i den!

Jag drömde konstigt inatt. I nåt skede drömde jag att jag vaknade, och hade försovit mig, iaf trodde jag det. Alla klockor visade olika, nämligen. Så jag skulle börja skicka ett meddelande till jobbet och förklara att jag nukkunut pommiin, men så i nåt skede insåg jag att jag drömde, sträckte mig efter telefonen (höll jag inte redan i den?) och såg på klockan. 02.16 :P
Sen drömde jag att jag hetshandlade från ett konditori också... 3 bakelser. Jag drömde aldrig att jag åt dem, men jag minns än hur jag stod och valde.... uuusch...

Fy fasiken vad min kind började ömma här mitt i allt :S Kanske det beror på kaffet? Har just ätit frukost, det blev än en gång kvark med boysenbär, och så kaffe till. Iiiik, min kind..! :( :( :( Nå, jag får väl ta en burana eller nåt, om det inte går om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0