Att frysa

Är ett ganska bra tecken ju, egentligen. Det betyder att man har ätit fär lite... eller att man är för snål för att dra upp värmen mera i batterierna :P

Hur som helst. Jag har såenderat kvällen med läxläsning och ätit middag. Kanske en timme efter mango-mellanmålet värmde jag gratinerade squaschen i micron, och till den åt jag lite keso, en stav selleri och en par matskedar kikärter. Nomnomnom..! Sen blev det en kopp svart kaffe också, då jag satt och läste.

Jag har egentligen typ 50 sidor kvar, så jag ska stänga av datorn och läsa lite till nu, sedan ha väckning tidigt, läsa mera, fara på gym och läsa medans jag cyklar (det blir typ tredje gången, det funkar!), och sedan fara o skriva tent. Det blir bra :)
Skriver mer imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0