58,5 kg

Hmpf. Nåja. Inte stressa, det går nog neråt allt eftersom... Men jag hade så gärna sett en sjua idag...

Steg upp lite efter halv 8, packade gymväska, satt och läste lite, och for sen till gymmet. Det blev en timmes bodypump, riktigt skönt! Men jag hade ganska lätta vikter för benen, och överlag rätt lätta vikter jämfört med alla andra :P Men jag har inte särskilt mycket muskler, så det så. Tungt var det, mina armar är helt döda :P

Sen direkt hem, packa upp, och en ordentlig kopp fettfri joghurt. Åh, vad det är gott! Det ska jag börja äta till frukost sen senare också, då jag nått mitt mål. Fettfri joghurt med flingor. Eller speltgröt med hallon, eller rågbröd med keso och te. Åh, vad skoj det ska bli att komma ner till den vikten! För jag vet att jag kommer dit, jag har återfunnit viljestyrkan...

Nu ska jag ta min medicin, och fixa lite grejs. Skriver antagligen igen före jag far på jobb. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0