57,5

Åh, glädje ^^

Sov gott, men drömde underligt, minns inte vad... vaknade lite före 7, drog mig lite, och klockan 7 satte jag mig upp och läste 2 kapitel fysik. Sen toalettbesök och sedan vägning. 57,5 :D Och jag prövade många ggr, det visade samma varje gång ^^ Iofsig hade jag just gjort nummer två, men ändå, det var inte efter träning/svettning och sådär ^^ Jee! BMI 18,75 ungefär ^^ Tänk, om bara 1½ kg ser jag 55,nånting :D:D:D:D:D

För övrigt så tänker jag nog banne mig fortsätta gå ner trots att jag igår var nöjd ett tag. Jag ska bli så smal att det faktiskt syns, och så ska jag vara en sådär smal sak som folk är avundsjuka på, för att jag kan ät gott och ändå förbli smal ;) Jepp!

Efter vägning promenad, det var riktigt skönt, blev ungefär 30-40 minuter. Sen frukost, jag hade tänkt ta en joghurt med kaffe och en apelsin, men jag skalade apelsinen först, och när jag ätit den var jag så mätt att jag inte orkade nån joghurt :P Så det blev en apelsin och en kopp kaffe med soyalight. Jag är proppmätt! Ska kolla upp kcal-innehållet i apelsin, köper dem så sällan, det var egentligen lillasyster som lämnade den här i måndags...

Strax tillbaka till läsandet, sen skola, skollunch, mellanmål, tent, och sen hem. Ikväll ärenden, gym och annat skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0