3 dagar

Jepp. Ungefär 3 dagar tar det för min vikt att stabilisera sig igen efter en hets. Good to know. Sen beror det ju förstås på hur lång hetsen varit, men min brukar för det mesta hålla på i 2 dagar. Uscha mig. Hur som helst; Morgonvikt: 59,6 kg. Under 60 igen, tacktacktack. Nu sätter vi igång och kommer under 59, right?

Det blev ingen morgonträning heller. Jag steg faktiskt upp, men var så himla omotiverad att träna att jag bara la på datorn, och sedan satte mig i sängen för att läsa. Kände mera för att ta en lugn morgon med hälsotidning. Så det blev frukost med Voi Hyvin (Det är en BRA tidning, har jag märkt!), § burk fettfri kvark och lite boysenbär, samt 1 kopp kaffe med soyalight. Mmm, vad god kvarken blev! Men jag märkte att bären var från chile, så jag köper nog inte dem fler gånger... nåja, goda är de, och det finns en hel del kvar!

Ska vara i skolan om en halvtimme. Ska ta med mig lunch att äta på bussen, kanske blir lite keso och nåt, har inte bestämt mig än. Ska också via bibban och avhämta "Ta livet av mig, mamma!" som är en finlandssvensk bok om anorexi som jag velat läsa ganska länge. Sen tandläkare, sen hem (eventuellt KANSKE mellanmål, ingen middag, jag äter det då jag är hemma igen!) och sen buss tillbaka till stan igen. Fin plan. Kanske jag tränar hemma ikväll istället, vi får se.

Nu göra sig klar för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0